| Merita razbunarea | |
|
|
Autor | Mesaj |
---|
ShinigamiDanna Moderator
Numarul mesajelor : 1005 Varsta : 31 Localizare : MAFIA Hideout.... so secret Warn : Data de inscriere : 08/01/2008
Foaie De Personaj Karma: (10/100) Rpg Name: Danna Kana: 779
| Subiect: Re: Merita razbunarea Mier Ian 09, 2008 6:24 pm | |
| Hm... da, dar asta e o reactie pe moment... persoana care vrea razbunarea (si o obtine) poate regreta o viata intreaga dupa asta... si n-ai de unde sa stii cat de rau e iadul. Poate fi chiar mai rau decat lumea in care te afli | |
|
| |
funnyzzz Admin
Numarul mesajelor : 1044 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Warn : Data de inscriere : 06/01/2008
Foaie De Personaj Karma: (6/100) Rpg Name: Abby Kana: 705
| Subiect: Re: Merita razbunarea Lun Ian 14, 2008 9:48 am | |
| eu nu cred ca in felul asta te poti razbuna pe un om...omorandu-l...adica exista multe alte posibilitati..daca persoana respectiva iti face vreun rau poti chema politia..sau nu stiu..dar nici chiar sa il trimiti in iad:-| | |
|
| |
Coloured Tear Grey Crayon
Numarul mesajelor : 873 Varsta : 26 Localizare : Intr-o lume in care totul are sens Warn : Data de inscriere : 07/01/2008
Foaie De Personaj Karma: (2/100) Rpg Name: Mindy Kana: 818
| Subiect: Re: Merita razbunarea Lun Ian 14, 2008 11:00 am | |
| Nici eu nu cred ca te poti razbuna me un om omorandu-l,cum zicea Funnyzzz,exista si alte modalitati de a o face,de ex ii trimiti ....murdarii de caine prin posta,sau ii trimiti o scrisoare haioasa... [sper ca nu v-am dat idei] dar nu cred ca e cea mai buna metoda. | |
|
| |
Darkmoon White Crayon
Numarul mesajelor : 11 Varsta : 29 Localizare : ~Sasuke No Kokoro~ Warn : Data de inscriere : 19/01/2008
Foaie De Personaj Karma: (0/0) Rpg Name: Kana:
| Subiect: Re: Merita razbunarea Sam Ian 19, 2008 9:01 pm | |
| Ei bine.....eu cred ca moartea e un mod bun de a te razbuna.Insa,in Jigoku Shoujo,daca trimiti o persoana in iad,va trebui sa mergi si tu....si nu mi-ar conveni T_T.Adica,daca acea persoana s-a purtat asa de rau cu tine incat ti-ai dori s-o trimiti in iad,inseamna ca acea persoana merita sa moara intr-un mod ingrozitor,nu tu. Asta e logica pe care am gasit-o pe moment.|D Sunt mandra de mine. xD | |
|
| |
ShinigamiDanna Moderator
Numarul mesajelor : 1005 Varsta : 31 Localizare : MAFIA Hideout.... so secret Warn : Data de inscriere : 08/01/2008
Foaie De Personaj Karma: (10/100) Rpg Name: Danna Kana: 779
| Subiect: Re: Merita razbunarea Sam Ian 19, 2008 10:20 pm | |
| Darkmoon.... eu nu cred ca moartea e un mod foarte bun de a te razbuna, mai ales ca are consecinte asupra razbunatorului. Gandeste-te la scenariul asta: un nenea e suparat pe o tanti in asa hal incat doreste razbunare si o omoara. Dup-aia incepe sa dispere... si e intr-atat de disperat (ca o sa fie prins, bla-bla-bla... consecinte) incat se arunca de pe acoperis si da ortul popii... Vai... ce scenariu frumos si ce razbunare minunata... Dar sa lasam aberatiile la o parte... 1. Nu vad ce lucru ingrozitor ii poate face un om altuia pentru a starni asa o ura (decat sa fie pe moment)... 2. Numai un nebun sau cineva care nu gandeste pe moment ar fi in stare sa omoare alt om doar pentru a se razbuna. 3. Darkmoon, sunt de acord cu logica ta, dar CHIAR nu vad cum ar putea fi valabila si in viata reala... decat daca razbunatorul nu e intreg la cap... Concluzia mea : NU MERITA! | |
|
| |
Darkmoon White Crayon
Numarul mesajelor : 11 Varsta : 29 Localizare : ~Sasuke No Kokoro~ Warn : Data de inscriere : 19/01/2008
Foaie De Personaj Karma: (0/0) Rpg Name: Kana:
| Subiect: Re: Merita razbunarea Dum Ian 20, 2008 1:39 pm | |
| Pai....eu nu ma refeream la faptul ca cel care doreste razbunare ar trebui sa-l omoare pe "vinovat".Cat despre lucrurile care pot starni ura,crede-ma,sunt destui oameni care nu-ti doresc decat raul.Am simitit pe pielea mea.Insa cineva care doreste razbunare doar ca sa se afle in treaba sau pentru ca cineva i-a omorat pisica nu merita sa apeleze la "Enma". Termenul de 'a omori' in Jigoku Shoujo trebuie inteles diferit. Sunt de acord ca in lumea noastra ar fi asasinati prea multi oameni nevinovati din cauza site-ului.Accesul ar trebui sa-l aiba doar persoanele care au un motiv bun de a trimite in iad pe altcineva.Chiar daca nu e posibil sa existe un site legat de psihicul omului,DACA ar exista asa ceva,as fi de acord.In rest... | |
|
| |
dark_inside_like_a_demon White Crayon
Numarul mesajelor : 13 Varsta : 30 Warn : Data de inscriere : 12/02/2008
Foaie De Personaj Karma: (0/0) Rpg Name: Kana:
| Subiect: Re: Merita razbunarea Mar Feb 12, 2008 9:24 pm | |
| chestia asta(cu dorinta razbunarii, sau nu) depinde de mentalitatea fiecaruia si de cat de nebun(nu psihopat) e omul....eu pot sa urasc, pot sa doresc sa moara o anumita persoana, dar nu pot sa o trimit in iad, decat daca o omori...si cu siguranta infernul este mai ceva ca lumea in care traim...mi se pare ceva firesc razbunarea, dar sa iti vinzi sufletul mi se pare un lucru lipsit de noima..deci raspunsul meu e nu, nu merita sa ucizi, si sa ajungi mai apoi in iad
si daca ar fi situatia asta: un om urasta pe altcineva si il ucide pe acel...cineva. Urmatoare zi moare intr-un accident, sau dintr-o intoxicatie. Ajunge in iad. A scapat cumva de persoana pe care o ura? Oricum, nu stim ce este in iad, sau ce se petrece acolo... | |
|
| |
Blue Rose White Crayon
Numarul mesajelor : 32 Localizare : Galati Warn : Data de inscriere : 02/03/2008
| Subiect: Re: Merita razbunarea Lun Mar 10, 2008 10:22 pm | |
| Eu nu m-as razbuna pe un om, apeland la Ai Enma, in cel mai rau caz, as cere ajutorul politiei, a prietenilor, a diferitilor oameni ne-am ajuta cu totii sunt o gramazie de modalitai prin care sa scapi de o persoana, ca apoi sa duci o viata normala. Si nu inteleg de ce oamenii(ma refer la cel din anime), apeleaza la Ai Enma, pentru ca logic sa o luam nimeni nu cunoaste si nu stie cat de groaznic poate fi iadul, acolo e o tortura vesnica, fara sfarsit, e mult mai groaznic decat lume reala. | |
|
| |
ShinigamiDanna Moderator
Numarul mesajelor : 1005 Varsta : 31 Localizare : MAFIA Hideout.... so secret Warn : Data de inscriere : 08/01/2008
Foaie De Personaj Karma: (10/100) Rpg Name: Danna Kana: 779
| Subiect: Re: Merita razbunarea Lun Mar 10, 2008 10:57 pm | |
| Blue Rose, eu cred ca asta consta intr-o alegere pe moment... Gandeste-te: esti furios pe o persoana, nu o mai poti suporta, si tocmai a facut ceva ce te-a ranit prea mult... ce faci, chemi politia?! Si-asa politia e vai de steaua ei... si auzisesi tu de un site care bla bla bla.... in momentul ala, majoritatea se gandesc ca nu ar strica sa incerce. Cam asa apeleaza ei la Ai Enma. E ceva psihologic. Daca m-am certat cu un idiot care a zis nuj ce chestie, nu stau sa chem politia, ca oricum nu ma ajuta. Si mai poate fi si din cauza ca unii oameni doresc sa se razbune crunt pe o persoana... si ce poate fi mai rau decat sa stai pe veci in Iad?! Normal ca, si de data asta, incearca... | |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Merita razbunarea | |
| |
|
| |
| Merita razbunarea | |
|